TugbAta Allah yardımcın olsun canım bol bol yat dinlen kendini yorma hiçte strese girme Rabbim büyük benimde var 29.haftadan beri bebek baş aşağı ve yerleşmiş durumda rahim ağzı kısalığıyla seyrediyor 34+2 olduk şükür bir iki hafta daha dayanacam sonra gelecek muhtemelen ilaç serum iğne duruyoruz zor bi süreç ama sabır moralini yüksek tut kafanda sürekli meşgul etme her türlü etkiliyor çünkü..