penbe_karisi Postumda boş konuşacak olan varsa hemennn çıksın ön uyarı 😎 Reglim 4 gün geçiyor test yaptım negatif bu şekilde olup geç döllenme yaşayan varmı 🙄🙄🙄🙄 lütfen etiketi değiştirmeyin sayın modaratorler bebek istemiyorum 😁
demirrleydi_ penbe_karisi 🤣🤣🤣 Allah seni ya kız şüphen var mı gerçi yeni doğurdun ondan gecikmiş olabilir hormonların daha hala değişimde isyanda 🤣
penbe_karisi EsoMom_ ay aman essa bu iki çocuk yeter banaaa diyet yapıyorum hemen zayıflamak lazım 😁😁😁
penbe_karisi MadameTussauds ayy bacım sus sus ağzını Hayri aç diyet yapıyorum spor yapıyorum tanker gibi oldum bu defa hamile kalırsam yapışır kilolar gitmez
penbe_karisi demirrleydi_ ay inşallah hormonları sütten de kestim ya 2 haftadan fazla oldu keseli geçen ay tam günümde olmuştum aslinda
Nurellaaaaaaa1212 penbe_karisi benim ikinci bebeğim reglimin gecikmesinin 9. Gününde cok silik çizgiyle ortaya cıkmıştı. Kaybettim tabi 26 haftalıkken
EsoMom_ penbe_karisi benimde zayıflamam Lazkm ama olmayınca olmuyor sksksksksk Ama değilsin bence genelde sen erken yumurtluyon😀😀😀😀😀
Melodimm penbe_karisi Postumda boş konuşacak olan varsa hemennn çıksın ön uyarı 😎 🚶🏻♀️🚶🏻♀️🚶🏻♀️ Negatifmiş kan ver en iyisi.Emin olmak için bence yoktur.
MadameTussauds penbe_karisi Kiz bacimm gecen benimde regl gecikme durumun oldu öldüm öldüm dirildim valla acaba acaba diyee bide psikolojik midem bulandi falan sjsjsksksk sonra oldum cok sükür 🤣🤣 Insallah yoktur bacim sen benden sonra dogurdun yani beben daha minnak ki benimki daha 5 bucuk aylik 🤣
demirrleydi_ penbe_karisi normal canım gayet normal bir yıla kadar doğru düzgün olmayan var hormonlar düzene girene kadar böyle oluyor maalesef ha ama istiyorsan yeni bebik bilemiycim yanii 🤣🤣
Havin49_ penbe_karisi bence yoktır aşkım senin için olmasını istemem çünkü istemediğini biliyorum bebişko daha çok küçük
penbe_karisi MadameTussauds benimkide 3 buçuk kız ad inşallah benimkide öyle olur 😁pat diye olurum diyette yapıyorum kizzz olursa bu defa kesin şişko kalırım 😭😭😭
Nurellaaaaaaa1212 penbe_karisi yok çıkmadı canım hep negatifti ama reglim dengesiz değildi anlamıstım bir şey oldugunu. 9. Gün cok silikti 45 ile öğrenmiştim olabilir yani
kurkmantosuzmadonna penbe_karisi doğumdan sonra ilk 1 yıl düzensiz olması normal canım. Bence yoktur ya. 😀
dgngr penbe_karisi 10 tane çocuğum olsa yine isterşm sevinirim gibi geliyo. (İlk çocuğum olcak) 😂 idrar testinde çıkmayabilir
penbe_karisi demirrleydi_ ay aman diğer bacilarima nasip olsun inşallah 😭😭😭😭benim büyük kız aşırı inatçı bu aralar o benii bı on sene çocuk yapmamaya ikna etti 🤣🤣🤣🤣