kraz benim ilk gebeliğim hiç bişey yoktu lekelenmem oldu özele gittik hemen bişey yok dedi ilaç verdi ertesi günü baş dönmesi halsizlik eşlik etti bu duruma tekrar aynı hastaneye gittim kese bozulmuş ve rahim ağzına inmiş senin hemen bi hastaneye gitmem lazım dedi devlet hastanesine gittim ilgilenmedi ben sana bakamam araştırma hastanesine git dedi doktor sadi konuk kadın doğum bölümüne gittim hep alttan bakıldı hiç bir şekilde bilgi verilmedi 5 gün orda yattım 5 gün boyunca sürekli alttan bakıldı ve alttan bakıldıkça kanama başladı perinatoloji doktoru görmesi gerekiyor dediler bekledik doktor geldi gittim direk kürtaj dedi hiç birşey söylemedi gerekçe neden falan akşama kadar bekledim kürtaj olmak için ne giden var ne gelen başka hastaneye gitmek istedim sevk vermediler taburcu etmediler en son kavga ederek çıktık başka hastaneye gittik ve doktorlar kesenin efradında kanama olduğunu bebek küçük olduğu için bebek 6+5 kalbi kanamayı kaldıramamış kalbi durmuş direk kürtaja almamız lazım dediler öyle kürtaj oldum ve 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim Allah’a şükürler olsun ki rabbim nasip etti şu an 25 haftayız bi sıkıntımız yok üzülme herşey gelip geçiyor inan ki içinde hep bi boşlukta kalıyor emin ol