bebek2no 35 haftalık hamileliğim 2 gündür kasıklarımda ağrı var. Oturup kalkınca sağa sola dönünce çok ağrıyor yoksa sürekli ağrı yok. Normal mi yoksa bir acile gitsem mi. Bebek aşağı mı indi acaba da kasık ağrısı yapıyor ?
uzuncab bebek2no bende 34te yürüyemeyeceğim bir kas ağrısı gelmişti alt karnımda çok zorlandım iki hafta içinde geçti artık bebeğin pozisyonumu mu değişti ne oldu bilmiyorum. Hâlâ acıyor ama o kadar değil
seymataspinar bebek2no bende 35. Haftadayım ve benide baya bi rahatsız ediyor. Normalmiş ama sağa sola dönerken beni çok rahatsız ediyor özellikle gece uyurken. Ayaktayken sıkıntı yok. Bebeğin yerleşiminden dolayı oluyormuş bazı egzersizlerle rahatlatabilirsin
minikanne123_ bebek2no canım ben de 35+4 haftalık oldum gece uyurken bel Çukurcuma adet ağrısı gibi ağrı saplanıyor açılma hissediyorum yatakta dönemiyorum zorlanıyorum ilk gam böyle şeyler yaşamadım biraz da korkmuyor değilim
gizemli00 bebek2no sancın var mı ki düzenli yalancı doğum kasılmaları bu sıra artabilir ama normal bence ben 28 hafatadan beri öyle çekiyorum
bebek2no gizemli00 hayır sancı değil ağrı daha çok var. Kasılma da yok ama ağrı çok var ve birden başladı
uzuncab bebek2no bende ağrım geçince tam tersini düşündüm 🤣🤣 rahatlama gelince baş aşağıydı makat dönüşmü oldu acaba diye. Yarın kontrolüm var bakacağız bi