esractn Yaa kıyamam sana valla Rabbim yardımcın olsun umarım bebeklerine sağ salim kavuşursun o psikoloji çok zormuş valla bir çoğunuz yazıyodunuz şimdi anladım o gelip gidip bakmalar etmeler benimde erken doğum riskim var hem özele hem devlete gidiyorum ama ilk defa çarşamba günü açılmam hunileşme kısalık seyrinde serum ilaç hastane serüveni seyretti bebeği içerde tutmaya çalıştılar çok şükür iyiyim iyiyiz ilk kezde alttan bakmaya kalktılar ilk gebelik korkuyorum zaten kendime gelemedim seni düşünemiyorum benim haftam ilerde olmasına rağmen korkuyorum en fazla 2 hafta daha dayanması lazım senin için daha zor olmalı bu süreç banada herşey yasak yatacan diyor sürekli şu evlatlarımızı hayırlısıyla alırız da kucağımıza bu zorluklara değer inşallah ihmal etmeleri de çok kötü olmuş can taşıyosun sen sonuçta valla çok üzülüyorum bu durumlara herkes işini severek yapsa keşke