Merhaba, 9 gün önce serklaj oldum. İki gündür bir akış hissi yaşıyorum. Sanki bir kan ya da yoğun kıvamlı bir akıntı geliyormuş gibi hissediyorum. Tuvalete gidiyorum endişe ile ama bir şey yok henüz. His psikolojik mi acaba diye düşündüm, diğer iki hamileliğim kanamalı geçmişti ama hayır çok net bir şekilde hissediyorum. Böyle bir şey yaşayan oldu mu?