Arkadaşlar merhaba son adet tarihim 1 mayis 26 Mayıs’ta kan testim negatifti 29 Mayıs’ta 11.8 çıktı 1 haziranda 48.3 çıktı 8 Haziran’da doktora gittim vajinal olarak ufak bir kese gördü fakat betan adetine göre dusuk ve kesen de çok küçük sağlıksız ya da geç döllenme olabilir dedi tekrar beta bakıldı 8 Haziran’da 378 çıktı sınırda dedi takip edecegiz dedi doktora gittiğimden beri de hafif kahverengi akıntım var bilgisi olan var mı bunlarla ilgili?