Mervekasap Kızlar 6 haftalık hamileyim hormon testi yaptırdım tsh yüksek çıktı yani tiroit yaşayanınız varmı bebek için sorun olurmu acaba yarın dahiliye bölümüne görüneceğim fakat korktum biraz
[silindi] Mervekasap ne kadar yüksek çıktı? Doktor ilaç verirse mutlaka kullan ihmal etme bebeğinin sağlığı için
Seren27 Mervekasap doktorun yazdigi ilaci duzenli kullan canim hicbirsey olmaz Allahin izniyle. Bende kullaniyorm tsh ilaci dustu suan degerim
EbruIrmak Mervekasap bende tiroid hastasıyım canım 8 yıldır ilaç kullanıyorum hamileyken kullanman çok önemli sakın ihmal etme düzenli kullan dahiliye doktoru seni yönlendirir zaten
SafaMerve Mervekasap evet sorn olur düşük yaparsn annem hep o yüzden bebelleri zehrlenyrdu. Hemen dahilyeye git