Kızlar sata göre 7+1 ultrasona göre 6+3 hamileyim.Bir kaybım var bebeğimin 7.haftasında kalbi durdu.Önlem olarak progestan ve corasprin başladı doktorum.Bunları kullanmaya başlamadan 2 gün öncesine kadar leke geliyordu kahve rengi bej rengi arası.Yine bazen gelip bazen kesiliyor.Bu sabah kasığımda hafif ağrıyla uyandım tuvalete gittim bir damla kahve telvesi gibi bordo kahve arası bir renkte damladı.Silince de biraz geldi daha gelmedi doktora gittim kalp atışını ilk defa duyduk çok şükür kanama alanı felan da görünmüyor.progestanı sabah akşama çıkardı.Bu lekelenmeler ve hafif kasık ağrıları ne zamana geçer aynı şeyleri tekrar yaşamaktan bebeğimin kalp atışını duyup sonra tekrar kaybetmekten çok korkuyorum.