uzuncab Haftamda 1 saat yolculuk yapacağım bir sorun olurmu acaba diye kafama takıldı sizce annişler?
ahsozge uzuncab benim doktorum 1 saat uzaklıkta çok şükür 34. Beri her hafta gidip geliyoruz bir sıkıntı olmadı. Riskli gebelik geçiriyorum.
uzuncab ahsozge oguzkaann Bende açıkcası öyle düşündüm evi hastaneye uzak olanlar mecbur gidip geliyor diyerek içimi rahatlatıyordumm 😬😬
oguzkaann uzuncab aynen çok kasılır rahtsız olursan yarım saat sonra bi durun in 5 dk yürü geri devam edin