Selam kızlar günaydınlar herkese 2 tane çocuğum var geri 4 yaş bitiyor 1-2 yaşı bitiriyor kızlar en son 2025′te sıkar gebelikte kürtaj oldum aylardır denedim olmadı gebe kalamadım eşim de doğru dürüst evde değildi neyse kızlar geçen ayın 8 Mayıs adet oldum sonra 8 Nisan’da bugün ayın 10′u daha adet olmadım bu ay içinde 6-7 kere ilişki oldu kızlar sizce gebelik var mı test yapayım mı Bir daha umudum yok daha önce de iki gün gecikme olmuştu 3 günde adet olmuştu uzun oldu hakkınızı helal edin. Bir tarafta da çok sigara içiyorum çok kolay içiyorum belki ondan kaynaklı gecikme olmuş diye düşünüyorum