selenhuseyin Hanımlar merhaba bundan 6 gün önce betam 1 geldi belki yükselir diye bekledim dün tekrar verdim gene 1 çıkmış aynı yerde verdim kanları neden bu şekilde oluyor sizce ne yükseliyor ne düşüyor
begonvil38 selenhuseyin Canım 1 den 4 e çıksada negatif yükselmiş diyemeyiz. Hamile olmayan birinde 5 e kadar bu değer normal kabul edilir ve negatiftir. Rabbim gönlüne göre versin 🌸
selenhuseyin almeraa pcosum belli olmuyor adet günü tedaviye başlayacaktım değer 1 çıkınca beklemek istedi Doktor şimdi tekrar 1 çıktı anlamadım
Nisannurr 5 den aşağısı negatif zaten. Verdiğiniz yerde beta 0 değilde 1 olarak gözüküyor demek ki, laboratuvar referans farkı
selenhuseyin Cimcime30 Canım senin postlarını takip ediyorum zaten verdiğin emeğini görüyoruz Rabbim en kısa zaman da nasip etsin inşallah 🤲🏻
selenhuseyin begonvil38 Canım negatif olduğunu biliyorum ama anlam veremedim hormonlarla ilgili bi sıkıntım da yok hCG neden boş yere 1 çıkarır ki buna takıldım tek