Madina_07 şimdiki aklım olsaydı ikisini bi arada yapar büyütürdüm 😅😅 zorluğu elbette vardır gözünü korkutma bence. Ama ikisinin bir arada arkadaş gibi büyümesi çok güzel bence. Benimkinde 4 yaş fark olacak, iyi tarafları çok artık kendi uyuyor bez derdi yok yürüyor konuşuyor az çok derdini anlatıyor, ama bu yaşın da zorluğu atağı ağlama krizi var. Yaş farkından dolayı belki kıskanmayı daha çok hissedecek bilemiyorum. Her yaşın ayrı zorluğu vardır en güzel tarafı beraber büyümeleri, sağlıkla doğsun 🙏🏼