simgedurna06gmailcom minikanne123_ 35 haftadami. Günü aldınız banada 35 haftada konuşuruz 39 gibi olur dedi ikinci gebelik ve sezeryan
dyggysy yeliz1923 Allah kolaylık versin bende istiharat raporu isteyeceğim doktorumdan sizinle aynıyım, çok zor geliyorum işe 🫠🥰
cigddm arasko iyi bı doktor 9 haftaliktik tahmin yurrutu erkek gibi dedi daha sonrasında da devlete gittim söylemedi sizde cinsiyet ne
busranury 13 haftalık olduk mide bulantılarım ve ağzımdaki o kötü tat hissi hala devam ediyor sizde kaçıncı haftalarda geçti?
allyslife busranury 22′deyim bulantım devam ediyor maalesef ama ağzımdaki tat için çelik dil sıyırma aparatı kullandım her sabah ve kustuktan sonra mutlaka dişimi fırçalayıp dilimi sıyırıyorum, anca öyle geçiyor, deneyebilirsin istersen
sumeyra3466 busranury 8 ile 10. Haftalarda bulantılarım geçti ama 10. Haftadan sonra birden kusmalar çıktı. Bulantı hapı içmediğim gün kusuyorum. 20+4teyim 🤭
tekinok vascenceloss ne zaman cagırdı Doktor’un kalp atısı için benim de 6+4 doktorum olumsuz konuştu bugün biraz kötü oldum
mervefstk kulbukirik benimde 18+6 maşallah kolay bir hamilelik geçiriyorum hareketlerini daha tam hissedemiyorum sizde durumlar nasıl