derya_1010 bi anda top sakal gibi yanık izi gibi oldu. Gölge gibi. Bide yanak üstünde kucuk kucuk kararma oldu. Bu kremleri kullandim. Her fırsatta surdum. Hic nemsiz bırakmadım. Çok şükür bende işe yaradı sizede iyi gelir insallah. Bide dışarı çıkarken la roche gunes kremi sürüyorum.