Merhaba kızlar pazartesi çatlatma iğnesi yaptım Salı günü de aşılama yapıldı ama aşılama sırasında ve sonrasında çok fazla ağrım oldu ve iki gündür devam eden kanama oldu normalde okuduğumda çoğunlukla basit bir işlem olduğu yazılıyordu benim baya zorlandı doktor tam ileri gidebilmek için neden bu şekilde oldu acaba anlamadım