Kızlar ilkimdeki gibi heyecan yok bende bunun için çok üzgünüm ama nasıl düşünmem gerektiğini de bilmiyorum zaman öyle geçip gidiyor ,ona haksızlık yapıyormuşum gibi hissediyorum. İlkinde hep buraya bakar kaç haftalık oldu özellikleri neler falan derdim bunda zaman akıp gidiyor ona özel çok birşey yapmıyorum bana ne önerirsiniz