Bebeğim yaklaşık iki üç haftadır gaz sancısıyla baş edemiyor. Yenidoğan döneminden bile kötü haldeyiz. Ek gıdaya başlamadık. Sadece anne sütü alıyor ve neredeyse hiç uyumuyoruz. Gaz damlası olarak hep nurse harvey kullandık ben onu 3. Ayda kullanmayı bırakmıştım taa ki bu samcılar geri gelene kadar. Ama sanırm bu haftada işe yaramıyor. Gaz azalması gerekirken neden böyle oldu anlamıyorum. Gazını çıkartırken ağlıyor. Lütfen akıl verin ne yapacağım ya