Merhaba hanımlar ben 3 düşük yaptım ilki hariç kalp atışı duydum 3. De perde ameliyatı ve iğne kullandım hafif pıhtılaşma çıkmıştı ama 7 8 haftaya gelince kalbi duruyo bu durumu yaşayan var mı doktor öneriniz varsa Allah rızası için yardımcı olursanız