oykununannesiiiii merhaba, bebekler doğdukları ilk 28 gün annenin sigortası üzerinden annenin sgk di yoksa babasının üzerinden sgk ile anlaşmalı hastanelerde Yenidoğan kapsamında ücretsiz tedavi ve muayene olurlar Muayene, tahliller, goruntulemeler ve yatarak tedaviler, tıbbi zorunlu hizmetleri sarılık gibi yoğun bakım gibi ücretsizdir. Sadece özel oda isteği veya ekstra istek tahliller olursa ücret alinir. Ancak maalesef bilmeyen çok insan olduğu için faydalanamıyor ve hastanelerde daha ilk kayıttan ücret talep ediyorlar söyleyince de ha pardon yaşını
görmemişim diyorlar. Tabi ki bebeğimizin sağlığı için her şey feda sorgulamayız o an ama böyle bir hakkı varsa da insanların faydalanalım. Umarım bilmeyen birileri görür ve faydalanır. 🧡🌸