Kızlar hayırlı geceler içimi dökmek istedım bıraz uzun olabılır ama başımdan geçenleri anlatmak ıstıyorum benım gıbı olanlara umut olmak ıstıyorum❤️kızım 3 yaşındayken tekrar anne baba olmak istedık ılk aydan tutmustu tabı ben anlamadım adet olduğum için adetın uzerıne kalmışım. 2. Adet zamanım yaklaşıyor du ve sağ kasıkta ağrım olusmaya başladı Sureklı geçmeyen bı ağrıydı sabah ılk ıdrarle test yaptım ve kırpkırmızı çıktı ama ağrım normal degıldı hemen hasteneye koştuk doktor karından baktı goremedı Bıde alttan baktı sağ tüpte 6 haftalık ve kalbî atan bebegı farkkettı dış gebelık noldugunu ılk defa orda ogrenmıstım özel bı hastane oldgu için ordan çıkıp adüye gıttık dış gebelık gecırdıgımı soledım kan vs verdım 50000 di degerım hemen alttan bakıp dış gebelıgı onayladılar hemen yatısım yapıldı sabah amalıyata alcaklarını soledıler ağrın çok olursa kanama gelırse haber et dedıler şükür sabaha kadar bı sıkıntı olmadı .laparoskop yöntemle tüpümü temızledıler tüpümü almadılar tüpümde patlamamıştı. 3 ay korunup tekrar denemek ıstedık 1 sene olmadı yıne aynı seneye denk gelıp 2.dıs gebelıgımı yaşadım. 1 sene olmayınca rahım fılmı cektırmek ıstedım özelde adetımı oldum 5. Gün rahım fılmı cekılmeye gıttım doktor hıc test yapmadan dırek rahım fılmı cektı bende adetlıyım dıye gebelık yoktur dıye düşündüm oysakı tekrar adet uzerıne dış gebelık olmuş ve üstüne rahım fılmı cekılmıs oldum çok karışık ve kötü zamandı benım için.içime doğdu bırsey oldu ole test yapıp anlamıştım beta 1000 lere zorla çıktı sonra kürtaj oldum beta dusmeyınce mtx ignesı oldum 6 ay korundum ondan sonra tekrar ıstedık 4 ay denedık yumurtlama zamanlarımı artık ezberlemıstım denk getırıyoduk olmuyodu 4. Ayın sonunda işe gıreyım en azından kafamdan atarım Sureklı kafa oradaydı olcakmı olmıcakmı dıye adetlıyken işe girdım ve son adetım mıs o ay hamıle kalmışım ve sadece bir defa ılıskı oldu oda yorgundum olsun bıtsın derdındeydım oda tutmus elhamdülllah Sımdı 30 haftalık olduk hıc vaz gecmedım rabbım nasıp ettı yıne dış gebelıktır dıye korktum ama çok şükür ole olmadı rabbım isteyen tüm annelere nasıp etsın❤️🫶🏻💖💙