dilaksu ikili tarama sonucum 1/569 çıktı düşük riskli kısma giriyorum ama doktorum 1/100 ile 1/1000 arasında olduğunda emin olmak için fetal dna öneriyoruz dedi yaptırsam mı yaptırmasam mı karar veremedim…
anonimmom_ dilaksu düşük riskli kısımdayım diyorsun bence yaptırmana gerek yok boşuna. Yüksek risk çıkanlarda bile bazen hiçbişey olmuyor çünkü bu ikili testler sadece risk hesaplıyor kesin sonuç değil