beyzaokanvebebek Benim yirmili haftalardan beri ağrıyor, özellikle ayağa ilk kalktığım sıra ilk birkaç adımı atarken çok ağrıyor. Ayakkabı çıkarırken, abdest için ayağımı kaldırırken falan hep ağrıyor. Doktoruma sordum, gayet normal dedi çok şükür, bir şey yokmuş. Sizin de aynıdır, içinizi ferah tutun. 😊