Nusya0 balla ben altın değil ki sahtesi olsun mantığığyla aldım silvernurse trendyoldanmaldım 195 tl olandan. Yeni Doğum yapan arkadaşımı kobay olarak kullandık memnunum al dedi, doula da tavsiye edince aldım ben de. Şöyle söyleyeyim bir kaç gündür göğüs uçlarıma elim değince sanki böyle sert bir nokta var da elimi çiziyor gibi oluyordu anlatabildim mi bilmiyorum da elimizde olur ya arada kenarda bir et kalkar şeytsn tırnağı gibi sağa sola takılır iğne ucu şeklinde 😂 neyse değdiğinde Elime öyle bir sertlik geliyordu, bugün taktım kapağı bir kaç saat bekledim. Herhalde vakum yaptığından mıdır nedir baya bi yumuşatmıştı. bu arada bana çok küçük gözüktü ben bu nasıl duracak allah aşkına diyordum taktığında başta bi sütyen/atlet yardımıyla yapışıp kalıyor sonra vakumla mı artık bi şekilde yerleşiyor yapışıyor. Daha az kullandım dediğim gibi ama şimdilik hoşuma gitti diyebilirim.