30 haftalık hamileyim çamaşır sodası viking marka açarken ağzımla kenarını tuttum yırtıldı banyodaydım çıplak zaten duş alacaktım arap sabunuyla karıştırıp bi banyoyu temizleyiö dedim her yerime döküldü biraz da ağzıma hemen yıkadım ama tabii pes etmedim bingo oksijenle banyoyu temizledim bi güzel içinden geçtim kimyasalın :(( şimdi de aşırı vicdan yapıyorum kokmuyor diye yapıverdim işte