gizemli00 akşam yemeklerini falan stokla bence. Köfte, tavukları kes doğra ayrı ayrı poşetle pratik olur doğranmış. Ben meyve suyu için meyve bile koydum,ikinci çocuk olunca daha çok lazım oluyor buzluk stoğu 😅 sarma da yaptım. Fazla kalan biberleri bile doğrayıp koyuyorum yemeğe kullanılıyor