SedaAden
Çok teşekkür ederim canım seninde hayırlısı olsun Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin benim oğlum 4 yaşında şuan doğum yapasıya kadarki ben öyle hesaplıyorum 5 yaşında olur aralar olcak biraz Allah yardım eder canım biliyorum senin için kolay olmaz ama büyüttükten sonra iyiki diyeceksin ben bile araları varken düşünüyorum senin tedirgin olman çok normal ben 2 senedir çalıştın yeni istifa ettim tam oğluma ilgilenirim derken süpriz hatta yetebilirmiyim ilgimi nasıl gösterebilirim başka başka düşüncelere dalıyorum arada