beyzaygun Iyi geceler var olmaz mı bizde 32+4 pazartesi kontrolümüz vardı, uygulamada 51 gün var ama sezeryan istiyorum 2 hafta öncesi olur diye düşünüyorum doktorla konuşmadık daha, üstünüze afiyet eşim hasta oldu bende ondan kaptım hastayım gece uykularım yoktu zaten şimdi hepten gitti.