17+4 olduk ama ben hala bi hareket hissetmiyorum ilk gebelik doktorum 20 de tekmeleri hissedersin bu aralar da pıtpıt atım gibi hissetmelisin dedi ama ben hissetmiyorum olanları hep bagirsak hareketi diye düşünüyorum a evet bebek diyebileceğim şekilde olmadı. Sizde de böyle mi ?