Deniziimmm 1ogrencianne an itibari ile aradığım post 😃😃 biz patates olduk ay ne çok sevindim 😃😃 16+1 olduk ve yarın sabah nasipse cinsiyet için gidicem inşallah netleşir ve isminede karar veririz artık ufaktan alışverişe başlarım 🙏😊
Semuss Deniziimmm öğrenirseniz yazar mısınız bende haftaya gideceğim 17 haftalıkken ama göstermezse diye korkuyorum 😲
Scb Deniziimmm Bende pazartesi 16+4olucam ozaman randevum cinsiyet için belli olursa buraya yazar mısın bende heyecanliyim
Guzelannee Deniziimmm benimde 16+1 ve bugğn ögrendim doktor yanılma olmaznrt görüyorum dedi sevinçten uyuyamıyorım darısı başına me istiyorsan bize yaz emi 😀
Deryassssssss Zeynpaysimannesi bendede nektarin yaziyo bende eylulle ekim karisikim son adetim 1 ocakti
Deniziimmm Scb canım bende çok heyecanlıyım ki ikinci gebelik olmasına rağmen mutlaka post açarım yarım sabah 9.30 da randevum gelir gelmez eve açarım post 😊🙏