37+3 e kadar hiç çatlağım olmazken tek gecede birden çatlak oluştu şok olmuştum araştırdım bir gecede birden olabiliyormuş . Halbuki bende hep Hindistan cevizi yağı sürerdim. Yani ne kadar sürseniz de karnınız 37den sonra bir anda büyüdüğü için mutlaka çatlak oluyor az da olsa.