Valla bu konuda kimseyi yönlendiremem ama biz sarılık riskine karşı hastanede yatmasın diye şekerli su bile verdik.Şuan 10 yaşında çok şükür bir sağlık problemi yok.şimdi 2. ye hamileyim temmuzda doğum olacak çukurova bölgesindeyiz buranın sıcağında çocuk perişan olur birkaç aya kalmaz ben de mecbur verecem yani bence bir zararı yok.Ama herkesin kendi tercihi tabi