Seyma0016 Merhaba annişler 13+4 günlük hamileyim ve ne zaman temizlik yapsam veya yürüyüş yapsam belim çok ağrıyor oturup kalkarken bile zorlanıyorum. Ve ara ara kasıklarıma ağrı giriyor ilk gebeliğim kontrolüme 2 hafta var daha tecrübeli anneler fikirlerini söyleyebilir mi? 😔 Şimdiden teşekkür ederim.
BaharSefvan Seyma0016 canım kendini yormadan temzlk yapcaksın mecburen ilk haftalarda çok oluyo öyle ağrılar
Seyma0016 BaharSefvan yormadan yapıyorum ama yinede oluyor anlam veremiyorum. Bi elektirikli süpurge açmam bile o günü bel ağrısıyla bitirmeme neden olabiliyor 😔
BaharSefvan Seyma0016 en büyük sebep elektrkli süpürge zAten canım. Sert bi şekilde ittirip çekiyon sonuçta kuvvet isteyen bişey. Dikkat et