rzli53 üzülme canım benim vardır rabbimin bir bildiği sağlığı yerinde olsun yeter sancıların varmış baksana bu sefer evde suyun gelir allah korusun daha kötü şeyler olabilir o yüzden hiç kafanı yorma kötü şeylere kim ne derse desin de aldanma dünyaya gelen büyüyor bende ilk kizimi tam 3 kilo doğurdum 38 haftalık ama hiç 3 kilo durmuyordu yani daha zayıftı o yüzden hiç takma kafana