Merhaba 35+5 haftalık hamileyim şu anda vajinal doğum olarak ilerliyoruz ilk gebeliğim ve devlet hastanesine gidiyorum doğumu da orda düşünüyorum servergazi de doğum yapıp memnun kalan-kalmayan var mı acaba duyduğum kadarıyla doktor vajinal doğuma girmiyormuş ebeler yaptırıyormuş