biryolculuk Biberonda kalan mamaya ne yapıyorsunuz direk döküyor musunuz , eğer dökmüyorsanız saklama koşulları nasıl oluyor
biryolculuk AnayimBenAna_ haklısınız aslında ama kıyamıyorum da dökmeye sanki israf ediyormuşum gibime geliyor