temmuzonbir tek tüp olduğu için değil bebeğinin vakti gelmediği için bebek olmuyor. Bu işler her şeyden önce nasip ile oluyor burayı atlıyoruz. Her iki tüpüm de sağlamken 3 sene evladım olmadı. 3 senenin sonunda dış gebelik geçirdim, erkenden hastaneye yatmama rağmen iğne ile gebelik sonlanmadı ve bir tüpüm alındı- ben inat da etmedim geç de kalmadım ama yine tüpümü kaybettim- ve kalan tek tüple korunma sürem bittiği ay tek korunmasız ilişkide gebe kaldım ve şu an 22.haftadayım. Bu tip örnekler ve cümleler sadece baltalayıcı oluyor maalesef. Ben de aksine herkese tek tüple gebeliğin de çok mümkün olduğunu söyleyip umut vermek için uğraşıyorum. Yapmayın Allah aşkına. Allah nasibe hangi gün ve saatte yazdı ise o zaman oluyor, istediğiniz kadar sağlıklı ya da sağlıksız olun, her nasip vaktine esir. Sağlıksız nice insanlar tek ilişkide gebe kalıyor da sağlıklılar senelerce sebepsiz infertilite sebebiyle doktor doktor geziyor, ya nasip evvela…
Bu konu özelinde de kesinlikle her kanama ciddiye alınıp doktora gidilmeli, asla ihmal edilmemeli.. ben sadece üslup ve korku sunmanıza takıldığım için yorum yaptım. Yoksa acile gidilmesi konusunda hemfikirim sizinle. Sadece kimseye umutsuzluk saçacak bir durumu dile getirmeyelim isterim..