mrl_karslan61 instagramda çikolatadeposuu diye bir sayfaya yaptırmıştım oğlumun çikolatalarını, paketi açar açmaz buram buram çikolata kokuyordu herkes çok beğendi bu çocuğuma da orada sipariş vermeyi düşünüyorum trendyolda da hesapları var sanırım. Kapı süsünü ben kendim yapmıştım bunda da kendim yaparım herhalde bakalım nasip