Kızlar bu gün doktor kontrolüm vardı ikizlere 16 haftalık oldum doktor ilk doğumun normaldi ikizlerde de normal olabilir dedi ve doktorum normal doğum konusunda çok baskın insanı ikna ediyo yani ama ben çok korkuyorum ve riskleri var tekrar travma yaşamak istemiyorum ikizlere hamile olup normal doğum yapanlar var mı deneyimlerinizi ve fikirlerinizi payalaşırmısnzz??