Eagle33 Bsssse merhabalar bir sorum olacaktı kortizon mu kullanıyorsunuz hala devam ediyor musunuz acaba ben de tüp bebek transferi oldum kortizon kullanıyorum endokrin tarafından denk gelince sormak istedim
Bsssse Eagle33 kortizon kullandım iğnelere devam ediyorum dün itibariyle kortizonu bıraktık çok şükür iğneleride bıraksaydım rahatlayacağım
zeyzeynur Bsssse estrofem ve prednolü 6.haftada bırakmıştım ben 12.haftada kan sulandırıcı ve progestan iğneyi bıraktırdı doktorum prednol baya şişirmişti beni ya bi de ardından mide bulantıları olunca su da içemedim şişkinliği atamadım şimdi baya azaldı hatta geçen kontrolde tartılınca bi kiloya yakın vermişim gibi ama ödemdir diye düşünüyorum su içmeyi arttırdım çok şükür
Bsssse zeyzeynur ayyy prendnol ve estrofemi daha dün bıraktım 9. Haftadayım çok şükür kurtuldum iğneler 12. Haftada bırakılcak denildi
zeyzeynur Bsssse seninki benimkine benzer oluyo ya prednolü bırakınca ödem atmaya başlarsın canım. Ben hala kilo vermeye devam ediyorum çok olmasada. Ama var ya şu aralar suyu 2 ltye çıkardım baya ödem atıyorum sanırım çünkü bebişim gr alışı iyiydi
dilekmom6 Bsssse yalnız değilsin kilo konusunda. Bulantım olmadı aşırı iştahlıydm ilk 3 ay 9 kilo aldım. 23.haftadaym toplam 14 kilo ile yola devam ve kilo alma kotam doldu sınıra ulaştım zaten kilom vardı biraz. Dikkat de etmiyorum maalesef.
Nesrin0505 dilekkk06 sabah iki yumurta bir buçuk dilim tam buğday ekmeği peynir 10 tane zsytin domates salatalık. Ara öğünlerde yulaf yoğurt bir tatlı kaşığı fıstık ezmesi bir porsiyon meyve akşam sebzeli et yemeği yada tavuk bulgur pilavı şekerim olduğu için üç saate bir beslendim aşağı yukarı bu şekilde beslendim
cerenyrt01 Ayy bende çok hızlı kilo alıyorum şuan beslenmemde de sıkıntı hep ekmek simit tarzı şeyler yemek istiyorum midem bulanıyor ama kusma yok bastırmak için devamlı bir şeyler atıyorum hamile olduğumu öğrendiğim an bile 1 kilo almıştım şuan 9. Haftadayım 2 kilo aldım ama çok daha fazla şişim ilk çocuğumda 25 + almıştım hepsini verdim doğumdan sonra 2 senede bunda çok almak istemiyorum ama bünye o kadar müsait ki nasıl geçecek çok merak ediyorum
Bsssse cerenyrt01 9. Haftada bende aynı 2 kilo aldım ve fazla şimdi de versem mi sıkı diyet yapsammı 2 hafta diyorum bi zararı olurmu emin değilim
cahanbebek Bsssse kilolu hamile kaldım açlık şekeride çıkınca protein diyeti yapmamı söyledi dr 8 kg verdim diyetle doğuma kadar devam edeceğim hayırlısıyla diyete
buketdeniz19 Bsssse canım ben şuan 30+1 haftalığım toplamda 10 kilo aldım 46 ile hamile kaldım 56 kiloyum ayrıca kortizon çok kilo yapar senlik bir durum değil bu hamile olmayan bile kortizon kullansa kilo yapıyor
kuloglu 25 kilo aldım hamileliğim boyunca. O kadar ödemliydim ki ilk 20 günde 15 kilo kendi kendine gitti, daha verecek çok kilo var ama gidiyor yani benim gibi kendinize zehir etmeyin hamileliği kilolarınızı düşünüp ♥️