Kahramanlar seyma281015 geçmiş olsun salgın var kusma bir gün olup geçiyor probiyotik toz verdiler kızımda oğlumda geçirdi geçen hafta
Seher_ Benimki gece uyuyo kızlar maşallah 25 haftalık olduk ama şimdilik uyuyo bklm sonra degisirmi bilmiyorum 😂😂
Kahramanlar Benimkide aşırı hareketli arada rahim ağzıma sancı giriyor bazen belim ağrıyor geçer diyorum bekliyorum sabaha kadar uyumadım çocukları okula gönderip bir Dr gidecek saat 8 olasıydı bir 😭😭
Gktg2009 Bizde uyumayangillerden bide öksürük var. Yazık uycak ben öksürünce tekrar hareket eşim akşam elini koydu elm acıdı dyo ahhh ahhhh biz ne çekiyoz