balbus ben 2 doğumumu tıp fakültesinde yaptım 3.gebeliğim yine oraya gidiyorum bir sıkıntı yaşamadım memnunum haftalarımız da yakınmış,arkadaşım Mamak devlete gidiyor ama ikili ve ayrıntılı ultrason falan yokmuş başka hastanelere yönlendirdiler ama gittiği doktordan çok memnun Tuğrul hoca ya gidiyo