Arkadaşlar şimdiye kadar Etlik şehir hastanesine gittim. Genel olarak bir problem yaşamadım. Şu an 26 haftalığız. Doğum giderek yaklaşıyor. Etlik hakkındaki yorumlar aklımı karıştırıyor. Çok kararısızım. İlk doğumum kötü bir muamele görmek istemiyorum. Korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım? Mamak ya da Bilkent’e mi geçmeliyim?