Ben ilk gebeliğimde Tetenoz boğmaca 5 dozu tamamladım bana sadece Tdap yapılacakmış bir doz ama bir ebe yaptır dedi bir ebe gerek yok dedi 32. Haftaya kadar vakti varmış bende 29 dayım benim gibi olan var mı ne yaptınız ? Haftaya doktora da sorucam bi