zeynephande Bsraao bende de regl ağrısı gibi oldu iki bucuk aya yakın sürdü. bazen tek taraflı oldu. hiç bel ağrısı olmadı. arkadaşımda ise aşırı bi bel ağrısı olmuş. arada kasık ağrısı
elif____elif Bsraao çok normal ilk 12 hafta oluyor bende de olmuştu ama ağrı çok fazlaysa kanama vs varsa doktorunla görüşmelisin
snfaof zeynephande benimde tek taraflı var uzandım zaman da yanıyor kasigim sol kasığımda normal mi acaba âdet tarihime göre beş hafta
Bsraao zeynephande bi anlam veremedim ya değişik bir batma belki ters bir hareket yapmışımdır emin değili ara ara hafifliyip artıyor
Bsraao elif____elif kanama vs yok ama bu gün zaman zaman biraz fazla gibi batıyor çok teşekkür ederim