CemileAkkurt Yeryüzüne gelmiş geçmiş bütün insanlar bir doğum sonucu dünyaya geldi sen de yapabilirsin, iyi düşün iyi olsun. Ben de normal doğumdan çok korkuyordum, normal doğumun bıraktığı hasarlardan da çekiniyordum. Kendime de güvenim yoktu açıkçası… 5 cm açıklığım olmasına rağmen sezaryen istedim sezaryen oldum iyi ki kendimi dinlemişim hiç pişman olmadım. Sütüm hemen geldi, 4 ayda bütün kilolarımı verdim, süreç çok güzeldi