hilalibrahimm ilk hamileligimde ben de ona gittim. Güler yüzlü ilgili bir doktor. Ancak bir tanidigimin bebeğinde böbreklerde sıkıntı olduğunu görememiş ve suni sancıyla normal dogurtmaya calismis. Bebek zayiflayinca sezeryan almış hemen. Aslında direk sezeryana alması gerekiyormuş.bebek az daha öluyormus. Sonrasında zaten bir kaç ameliyat geçirdi. O yüzden bu sefer başka doktora gidiyorum. Sorunsuz giden hamileliklerde Neşe hanım iyidir ama. Sadece beni normal doğuma daha çok teşvik etmesini isterdim. 41 haftada doğum belirtisi olmadığı için sezeryan aldı beni. Şimdiki aklım olsa beklerdim doğumun başlamasını. Doktorun da yönlendirmesi önemli. Bebeği alalım kurtulalım olmamalı yani