Buse4161 Ayy kızlar bahar geldi ben salya sümük emziriyorum diye ilaçta alamıyorum üstelik bende çocuğuma da geçmiş o da aynı salya sümük birlikte hapşırıp durduk dışarda ya öf genetik bide galiba anamda da var 😭😭😭
deletedmom43191 Buse4161 kıyamam sana balım nazardır dikkat et kendine hiç bilgim yok valla bu konu hakkında
Buse4161 deletedmom43191 kız ne nazarı kendimi bildim bileli var alerset kullanıyordum hep şimdi kullanamıyom valla eve geldik peçete kalmadı burnumu silmekten
cansugunes0210 Bende de var mahvetti beni 2 3 gündür doktora gidicem bende enzirmiyorum ben inşallah ilaç falan verir dışarı çıkıyorum gözlerim kaşınıyor hapşırmaktan ölüyorum aynı dersin grip berbat bişey ya
Buse4161 cansugunes0210 alerset kullanıyodum ben aşkım anında kesiyor yarısını içsen bile olur kurutuyor direkt
salihasimsekyuksel Günlerdir ben de çekiyorum bu alerjiden polene alerjim var 15 haftalık hamileyim ilaç kullanamıyorum şimdiden seneye bahar aylarında emzirirken ne yapıcam onun kaygısına düştüm çok zor çoook 🥹 geçmiş olsun ❤️🩹
kedilivebebeli Bende bitik haldeyim 9. Haftadayim günde 20 30 kere hapşırıyorum burnum gözüm akıyor nefes alamıyorum sefil oldum. Doktor sadece nefes açıcı seyler verdi kendi doktorum da alarset önerdi ama mecbur kalmadıkça içmiyorum cok zor ya
Buse4161 kedilivebebeli evet hamileliğimde doktor bana da kullanabilirsin dedi kullanmadım ama hem sıcak hem alerji mahvediyordu dışarı çok çıkmadığım sürece şiddetli olmadı bende
Buse4161 cansugunes0210 ben eczaneden direkt alıyordum aşkım ama yazdırırsan daha ucuza gelir mi sigorta karşılar mı haberim yok annemle ben yıllardır eczaneden alıyoruz hep ama sen yine de bi doktora görün ona göre al ne olur ne olmaz