Kızlar benim bebeğim 14+4 haftalık elimi karnıma koyunca hissediyordum ama bugün hiç hissetmedim bebişimi eşim diyor uyuyordur yada canı istemiyordur karışma göbeğin büyüyor ondan da hissetmiyorsundur yine böyle bir şey olmuştu karnıma bastırınca bana tepki vermişti sizce normal mi yoksa küçük olduğu için mi hissetmiyorm kontrolde var daha 🥲