sifadrmaz Kızlar 2. Hamileliğim oğlum olacak. Türkçe bir isim koymak istiyorum Altay ve Teoman arasında kararsız kaldık. Ben Altay tuna istiyorum ama eşim tuna ismine sıcak bakmıyor. Teoman da hoşuma gidiyor ama bilemedim ya fikir verir misiniz ? Başka Türkçe isimlere de açığım fikir verirseniz sevinirim
erismis sifadrmaz Altay çok güzel bir isim. Bende çok istemiştim ama eşimm istemediği için olmadı içimde uktedir 🥲 Uluç, Ural, Oğuzhan, Metehan şuan bunlar geldi aklıma 🫶🏻
DenizAda_ sifadrmaz sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 Teoman da güzel isim Altay da. Altay daha popüler bir isim bu aralar adıyla yaşasın inşallah 🙏🏻
sifadrmaz nrnalpi teşekkür ederim 🌸 bütün hamişlerin bebisleri sağlıkla gelsin ins🌸 Altayin yanına tuna dusunuyorum ama işte bakalım
sifadrmaz myangelson görkem de cokkk güzel bir isim benim de hep aklımda Göktürk ismi vardı ama eşim hiccc yanasmiyor bu isme bu yüzden Altay ve Teoman arasında kararsız kaldık
sifadrmaz erismis evet bende çok beğeniyorum Altay ismini ama işte eşimde Teoman da olabilir deyince kafam karisti 🌸 ama benim istediğim isim Göktürk mesela eşim de bu isme yanaşmıyor asla🌸 yani ortak yolu bulmak lazım ne yapalım ☺️
myangelson sifadrmaz Göktürk benim de çok hoşuma gidiyor ama eşim istemedi bizde de 😅 görkem ve egemen isimlerini bulmuş nasıl dedi görkem çok hoşuma gitti benim de öyle karar verdik. Görkem kız ismi falan diyen oldu yanına da benim istediğim Ege ismini ekledik Görkem Ege oldu 🤭
sifadrmaz yagmurdurdu ay evet Altay Tuna uyumu da çok güzel. Hayırlısı olsun sağlıkla olsunlar teşekkür ederim.
sifadrmaz Ozgepi oğlumuz olacağını öğrendiğimiz de bilgekağan koyalım dedik ama bilge kız ismi olduğu için ilerde zorbalığa uğrar diye düşündük ☺️ ayrıca önerdiğiniz isimler çok güzel gerçekten tese ederim 🌸
hunilii sifadrmaz Altay Tuna çok güzel gerçekten ama eşiniz istemediyse bir ley diyemeyiz benim oyum Altay’dan yana
salihasimsekyuksel Ben de Türkçe kökenli bir isim düşünüyorum aklımızda Barış ismi var size de fikir olsun 😊
ruti sifadrmaz Altay Tuna çok hoş, Teoman da güzel ama Altay’ı tercih ederdim. Alternatif olarak Attila da olabilir. Bizim oğlumuz da Kayra olacak.